|
|
Adatvezérelt marketing alapok
Ennek a 4 hetes online képzésnek a végére nem csak megismered az analitika mérések alapjait és a Google Analytics működését, hanem egy olyan analitika rendszert hozunk létre neked, ami hatékonyan támogat majd az üzleti döntésekben.
MIT FOGSZ MEGTANULNI?
Megérted az alapmérőkód működését
Megismered a Google Analytics felhasználói felületét
UTM paramétereket hozol létre a forrásaid pontos méréséhez
Konkrét mérési célokat határozol meg
Elkészíted a kampányod mérési tervét
MILYEN MODULOKBÓL ÁLL A KÉPZÉS?
1. Google Analytics
Egy konkrét alapkód beillesztésétől elindulva megismered a rendszer felületét, a riportcsoportokat és a legfontosabb mutatószámokat.
2. UTM paraméterezés
Gyakorlati feladatokon keresztül ismered meg a napi munka során leggyakrabban használt jelentéseket és a célbeállítás működését, majd meghatározzuk a kampányod UTM paraméterezésének logikáját.
3. Mérési terv
Létrehozzuk a Mérési tervedet, amelyben legalább egy olyan mérési célt meghatározunk, amelynek eredményét közösen ki is fogjuk elemezni a képzés során.
HOGYAN ZAJLIK A TANULÁS?
4 héten keresztül, áll majd rendelkezésedre a tananyag, amelyhez konkrét elkészítendő és a kurzuson belül feltöltendő feladatokat kell teljesítened.
A képzés során Áron, a képzés oktatója folyamatosan rendelkezésre áll, a felmerül kérdésekre írásban válaszol, hetente egyszer 1 órára pedig élőben is bejelentkezik online a képzés felületén, amikor valós időben válaszolja meg a résztvevők felmerülő kérdéseit.
A képzés pontos tematikáját lejjebb görgetve megtalálod. (a nyílt leckékre kattintva bele is nézhetsz a kurzus tananyagába)
----------------------------------------
Létszámkorlát
A képzés interaktivitása miatt korlátozzuk a résztvevők lehetséges számát. Maximum létszám: 25 fő
-----------------------------------------
100%-os pénzvisszafizetési garancia
Annyira biztosak vagyunk a képzés tartalmát és minőségét illetően, hogy a képzés indulásától 30 napig 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk arra az esetre, ha bármi okból kifolyólag nem lennél megelégedve a tananyaggal!
-----------------------------------------
Ha Te is szívesen megtanulnád hatékonyan használni a világ legelterjedtebb webanalitika eszközét, akkor biztosítsd be a helyed most!
Ha további kérdésed merülne fel a beiratkozás, részletfizetés vagy akár a csoportos kedvezmény részleteiről, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@webuni.hu címen!
-
2.Mérés alapjai
-
3. lecke
Hogyan működik?
-
4. lecke
Mit lehet és mit érdemes mérni?
-
5. lecke
Milyen megoldások léteznek?
-
6. lecke
Mik a pontatlanságok okai?
-
7. lecke
Offline vs. Online: miért pontosabb, mint a TV?
-
8. lecke
Böngészők működése: süti alapú mérés
-
9. lecke
[LIVE ALKALOM FELVÉTELRŐL]
-
3.Eszközök
-
10. lecke
Hogyan mérsz weboldalt: GA, Kissmetrics, HotJar ...
-
11. lecke
Beállítási alapok: kód beillesztése és ellenőrzése
-
12. lecke
Hogyan mérsz appot: Firebase, App Annie ...
-
4.Külső források paraméterezése
-
13. lecke
UTM paraméterezés alapok: eseménymérés nem egyenlő külső mérés!
-
14. lecke
UTM automatizálása
-
15. lecke
Használat
-
16. lecke
[FELADAT ÉS FELTÖLTÉS]
-
17. lecke
[LIVE ALKALOM FELVÉTELRŐL]
-
5.Mérés
-
18. lecke
Google Analytics alapmutatók: mi-mit jelent?
-
19. lecke
Főbb riportcsoportok bemutatása
-
20. lecke
Legfontosabb riportok 1.
-
21. lecke
Legfontosabb riportok 2.
-
22. lecke
Egy kiválasztott cél beállítása
-
23. lecke
[FELADAT ÉS FELTÖLTÉS]
-
24. lecke
[LIVE ALKALOM FELVÉTELRŐL]
-
7.Hogyan tovább?
-
27. lecke
Mi a következő lépés?
-
28. lecke
Hogyan tovább?
-
29. lecke
[LIVE ALKALOM FELVÉTELRŐL]
-
8.Egyéb angol nyelvű források
-
30. lecke
Google Analytics vizsga